Selecteer een pagina

Mede dankzij onze sponsoren is het mogelijk deze Santa Run te organiseren en een leuk bedrag te doneren aan het goede doel. We hebben al een mooi aantal sponsoren, maar er kunnen er nog veel meer bij! Heb je interesse om ons te ondersteunen neem dan contact op via onze contactpagina.

Hoofdsponsoren

Fitclub Rodenburg is het eigentijdse lifestyle- & fitnesscentrum van Leek. Persoonlijke aandacht, goede begeleiding, kwaliteit, resultaat, advies en een gemoedelijke sfeer staan bovenaan! Fitclub Rodenburg biedt ultramoderne fitnesstoestellen voor zowel cardio als kracht, Les Mills groepslessen en de revolutionaire eGym-Cirkel.

Moritsz Schelwald Optiek uit Groningen levert hoogwaardige oogzorg op het gebied van optometrie, brillen en lenzen. De optometristen voeren onderzoek uit om eventuele oogafwijkingen op te sporen. Er is enorme keus in hoogwaardige modieuze brillen. Voor het aanmeten van contactlenzen wordt er gebruikgemaakt van de modernste technieken.

Je hebt een bril maar wilt nieuwe brillenglazen? Brillenglazen.com plaatst brillenglazen in je eigen montuur! In je eigen sterkte, in elke gewenste kleur. Makkelijk online bestellen: stuur je bril naar ons bedrijf in Leek en je ontvangt je eigen montuur met nieuwe glazen per post retour.